CITROËN Grand C4 Picasso

Citroën Grand C4 Picasso

INTELIGENTNÍ TECHNOLOGIE

CITROËN C4 Picasso je vybavený novým dotykovým 7'' displejem s vylepšeným komunikačním rozhraním a kapacitní obrazovkou (podobnou najdeme u nejnovějších verzí chytrých telefonů). 12" HD displej a nový dotykový displej může řidič ovládat odděleně, k dispozici má i nové komunikační rozhraní navigačního systému Connect Nav.

CONNECT NAV

CONNECT NAV

Nový dotykový on-line navigační 3D systém s aktuálním dopravním zpravodajstvím umožňuje provádět zoom pomocí 2 prstů (typ iPad) a vylepšené mapy vám při navigování usnadní orientaci.

Pro zjednodušení dotykového ovládání a z důvodů větší jistoty a bezpečnosti můžete během řízení používat také hlasové ovládání.

ASISTENČNÍ SYSTÉMY ŘÍZENÍ

ADAPTIVNÍ TEMPOMAT S FUNKCÍ STOP

ADAPTIVNÍ TEMPOMAT S FUNKCÍ STOP*

Jakmile systém pomocí radaru zaznamená přítomnost vpředu jedoucího vozidla, začne automaticky působit na brzdy a plynový pedál (až do úplného zastavení) a udržuje mezi vozy bezpečný rozestup ve vzdálenosti, kterou se řidič navolil (k dispozici u verze s motorem BlueHDi 150 S&S EAT6, u ostatních motorů bez funkce Stop).

UPOZORNĚNÍ NA NEPOZORNOST ŘIDIČE

UPOZORNĚNÍ NA NEPOZORNOST ŘIDIČE

Upozornění má dvě úrovně: při prvním vybočení ze směru se objeví upozornění "Buďte pozorní" spojené se zvukovou výstrahou. Pokud se situace opakuje, zvuk po 4. vybočení zesílí a objeví se výstraha "Udělejte si přestávku". Systém sám na řízení nijak nepůsobí ani nepřebírá kontrolu nad vozidlem.

 

AKTIVNÍ SYSTÉM VAROVÁNÍ PŘED NEÚMYSLNÝM OPUŠTĚNÍM JÍZDNÍHO PRUHU

AKTIVNÍ SYSTÉM VAROVÁNÍ PŘED NEÚMYSLNÝM OPUŠTĚNÍM JÍZDNÍHO PRUHU

Systém zasahuje při únavě nebo nepozornosti řidiče. Jakmile kamera pro kontrolu podélného značení na vozovce zjistí, že jste přejeli dělicí čáru, aniž byste zapnuli směrová světla, systém vás okamžitě upozorní a upraví dráhu vozu, aby zabránil neúmyslnému opuštění jízdního pruhu.

 

AKTIVNÍ SYSTÉM SLEDOVÁNÍ MRTVÉHO ÚHLU

AKTIVNÍ SYSTÉM SLEDOVÁNÍ MRTVÉHO ÚHLU

Systém pomocí diody ve zpětném zrcátku upozorní řidiče na přítomnost jiného vozidla v mrtvém úhlu výhledu (nalevo či napravo). Pokud se řidič k vozidlu přiblíží nebezpečně blízko, systém je schopen dráhu jízdy korigovat (je-li tato funkce zapnutá).

 

AKTIVNÍ BRZDOVÝ SYSTÉM

AKTIVNÍ BRZDOVÝ SYSTÉM

Jedná se o funkci nouzového brzdění, která umožňuje vyhnout se srážce. Funguje při rychlosti od 5 km/h pro pevné i mobilní překážky a do určité rychlosti registruje i chodce. Pokud systém vyhodnotí, že hrozí nebezpečí srážky, varuje řidiče. Jestliže řidič nereaguje, začne systém sám automaticky brzdit.

 

SYSTÉM ROZPOZNÁNÍ DOPRAVNÍCH ZNAČEK OMEZUJÍCÍCH RYCHLOST

SYSTÉM ROZPOZNÁNÍ DOPRAVNÍCH ZNAČEK OMEZUJÍCÍCH RYCHLOST

Systém průběžně monitoruje dopravní značky s rychlostním značením a zjištěné údaje zobrazuje na displeji ve voze. Řidič může rychlost doporučenou systémem přijmout jako referenční hodnotu pro tempomat nebo omezovač rychlosti. Funkce je aktivní při jakékoliv rychlosti jízdy.

 

SYSTÉM VAROVÁNÍ PŘED SRÁŽKOU

SYSTÉM VAROVÁNÍ PŘED SRÁŽKOU

Systém varuje řidiče v případě, že vzdálenost od vpředu jedoucího vozu není bezpečná a hrozí srážka. Systém funguje pomocí radaru umístěného v přední části vozu při rychlosti vyšší než 30 km/h.

 

MOTORY

DIESEL BlueHDi: NEJLEPŠÍ VE SVÉ TŘÍDĚ!

DIESEL BlueHDi: NEJLEPŠÍ VE SVÉ TŘÍDĚ!

Nový CITROËN Grand C4 Picasso poháněný dieselovými motory Diesel BlueHDi vyniká energetickou úsporností a nízkými emisemi CO2. Důkazem je verze s motorem BlueHDi 120 S&S MAN6, která se dokonce může pochlubit nejnižšími hodnotami v kategorii: od 98 g CO2/km a 3,8 l/100 km.

BENZINOVÝ MOTOR PureTech

BENZINOVÝ MOTOR PureTech

Nový CITROËN Grand C4 Picasso rozšiřuje v roce 2016 svou nabídku o nový motor PureTech 130 S&S EAT6. Vynikající kvality tohoto motoru spojené s účinností automatické převodovky EAT6 jsou zárukou plynulé a příjemné jízdy.