SERVIS A SLUŽBY

Předplacené služby

CITROËN EssentialDrive, IdealDrive a FreeDrive a služba Assistance je komplexní nabídka předplacených služeb, koncipovaná tak, abychom mohli vyhovět Vašim potřebám.

Smlouva EssentialDrive

HLEDÁTE JISTOTU PRO VAŠE CESTY?
Využijte prodloužené záruky až na 5 let pro váš vůz Citroën a rozšířených asistenčních služeb.

Smlouva zahrnuje:

  • výměnu nebo opravu dílů uznaných jako vadné včetně práce
  • rozšířené asistenční služby 24 hodin denně / 7 dní v týdnu se zajištěním opravy vozu na místě nebo odtahu do autorizovaného servisu, pomoc v případě defektu pneu, ztrátě klíčků, nedostatku paliva nebo natankování špatného paliva
  • zapůjčení náhradního vozidla, pokud závada na vašem voze nemůže být opravena během jednoho dne
  • repatriace nebo pokračování v cestě vlakem nebo letadlem
  • zhodnocení vašeho vozu v případě prodeje = možnost převodu smlouvy na nového majitele

Servisní smlouvu EssentialDrive můžete uzavřít kdykoliv v průběhu prvních 18 měsíců trvání smluvní garance vašeho vozu Citroen (pokud má vozidlo najeto méně než 40 000 kilometrů). 

Smlouva IdealDrive

CHCETE MÍT I ZÁRUKU PÉČE O VAŠE VOZIDLO?
K prodloužené záruce vám poskytneme všechny pravidelné servisní prohlídky předepsané výrobcem včetně práce.

Smlouva zahrnuje:

  • výměnu nebo opravu dílů uznaných jako vadné včetně práce
  • všechny servisní operace v rámci pravidelné údržby vozu dle doporučení výrobce
  • rozšířené asistenční služby 24 hodin denně / 7 dní v týdnu se zajištěním opravy vozu na místě nebo odtahu do autorizovaného servisu, pomoc v případě defektu pneu, ztrátě klíčků, nedostatku paliva nebo natankování špatného paliva
  • zapůjčení náhradního vozdila, pokud závada na vašem voze nemůže být opravena během jednoho dne
  • repatriace nebo pokračování v cestě vlakem nebo letadlem
  • zhodnocení vašeho vozu v případě prodeje = možnost převodu smlouvy na nového majitele

Servisní smlouvu IdealDrive můžete uzavřít kdykoliv v průběhu prvního roku trvání smluvní záruky na váš vůz Citroen.  

Smlouva FreeDrive

KOMPLETNÍ PÉČE O VAŠE VOZIDLO
Se servisní smlouvou FreeDrive získáte nejen prodlouženou záruku a pravidelnou údržbu vozu, ale i výměnu všech opotřebených dílů.

Smlouva zahrnuje:

  • výměnu nebo opravu dílů uznaných jako vadné včetně práce + výměnu všech opotřebených dílů včetně práce
  • všechny servisní operace v rámci pravidelné údržby vozu dle doporučení výrobce
  • rozšířené asistenční služby 24 hodin denně / 7 dní v týdnu se zajištěním opravy vozu na místě nebo odtahu do autorizovaného servisu, pomoc v případě defektu pneu, ztrátě klíčků, nedostatku paliva nebo natankování špatného paliva
  • zapůjčení náhradního vozidla, pokud závada na vašem voze nemůže být opravena během jednoho dne
  • repatriace nebo pokračování v cestě vlakem nebo letadlem
  • zhodnocení Vašeho vozu v případě prodeje = možnost převodu smlouvy na nového majitele

Servisní smlouvu FreeDrive můžete uzavřít kdykoliv v průběhu prvního roku trvání smluvní záruky na váš vůz Citroen.

CITROËN ASSISTANCE JE VÁM K DISPOZICI 24 HODIN DENNĚ/7 DNÍ V TÝDNU, PO CELÉ EVROPĚ

Asistenční služba Citroën je určena motoristům v nouzi s nepojízdným vozidlem, především všem majitelům vozů značky Citroën. V případě závady na vašem vozidle je vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

V České republice si službu můžete vyžádat na telefonním čísle (na účet volaného) 800 10 12 10 a ze zahraničí na telefonním čísle +420 222 31 9999 (pouze pro vozidla v záruce).

Vysvětlíte, co se Vám stalo, popíšete závadu a místo, kde se nacházíte a uvedete model a poznávací značku svého vozu.

KALKULÁTOR PŘEDPLACENÝCH SLUŽEB »