TISKOVÉ ZPRÁVY CITROËN

CITROËN DS3

Citroën DS3 získal titul Internetové auto roku 2011 v ČR v kategorii Auto pro město

Internetové auto roku 2011 je Ford C-MAX

V prvním ročníku ankety Internetové auto roku přiřkla česká veřejnost celkové vítězství rodinnému vozu Ford C-MAX, který získal 9784 hlasů. Nejvíce hlasů od žen obdržel Volkswagen Touareg a stal se tak Internetovým autem roku 2011 v kategorii Auta pro ženy. Nominované vozy si rozdělily celkem 140 320 hlasů od 28 064 hlasujících. Hlavní cenu pro hlasující, vůz SEAT Ibiza, získá soutěžící ze Smiřic, který nejpřesněji tipl celkový počet hlasů pro Internetové auto roku - jeho odhad se od skutečnosti lišil o jediný hlas!

PRAHA, Česká republika, 1. června 2011 - Anketa Internetové auto roku 2011 již zná své vít ěze i poražené. Od 1. března až do 31. května mohli čeští uživatelé internetu na adrese www. internetoveautoroku.cz hlasovat pro aktuální modely automobilů, rozdělené do šesti netradičních kategorií. Celkovým vítězem se stal Ford C-MAX s 9784 hlasy. Tento vůz zároveň zvítězil v kategorii Auta pro rodinu.
Zástupci výrobců automobilů si převzali ceny za vítězství v jednotlivých kategoriích na ceremoniálu v golfovém resortu Sand Martin' s Holes v Mladé Boleslavi. Cenu pro celkového vítěze ankety Internetové auto roku 2011 převzal pan Ota Sedláček, marketingový ředitel Ford Motor Company, s.r.o. z rukou pana Ondřeje Vícha, internet manažera společnosti Direct pojišťovna - hlavního partnera ankety.
"Velmi nás potěšilo celkové vítezství v prvním ročníku ankety Internetové auto roku 2011, které získal Ford C-MAX v silné konkurenci dalších automobilek," řekl Ota Sedláček z Fordu. "Nesmím však také pominout ani první místo v kategorii Auto pro rodinu. Ford C-MAX spolu s novým Fordem Focus přinášejí řadu nových technologii a zároveň představuji nejširší produktovou nabídku v nižší střední třidě. Toto vítězství tak potvrzuje naši filozofii nabídnout zákazníkovi takové auto, které skutečně potřebuje, a já bych chtěl ještě jednou podekovat všem účastníkům ankety, kteří hlasovali pro Ford C-MAX," dodal.
Speciální kategorií byla Auta pro ženy. Její pořadí vzešlo z celkového počtu hlasů udělených ženami. Ukázalo se, že ženy upřednostňují robustní, všestranná vozidla, když svými hlasy vynesly do čela kategorie Volkswagen Touareg.
Důvod k radosti měli nejen zástupci oceněných automobilek, ale také samotní hlasující. Každý účastník ankety se totiž automaticky zařadil do soutěže o velmi hodnotné ceny. Stačilo si tipnout, kolik hlasů získá celkový vítěz ankety Internetové auto roku 2011. Přesnou hodnotu 9784 hlasů netrefil nikdo, ale hned tři soutěžící se spletli o jediný hlas! Dva tipovali 9783 hlasů, jeden 9785. Výhercem se tak podle pravidel stal ten, který hlasoval nejdříve. Pan Jaromír Hejl ze Smiřic si jistě bude děkovat, že své hlasy poslal již 7. března. Díky tomu se v nejbližších dnech stane majitelem nového vozu SEAT Ibiza.
Nominované vozy si mezi sebou rozdělily celkem 140 320 hlasů od 28 064 hlasujících. "Zájem české veřejnosti o Internetové auto roku 2011 nás mile překvapil," přiznává Jiří Červenka, ředitel divize Auto v online vydavatelství Limemedia, a.s., které je vyhlašovatelem ankety. "Výsledky jednotlivých kategorií přesvědčivě vyvracejí některé oblíbené mýty, například že Češi posuzují automobily výhradně podle ceny nebo že ženy dávají přednost nejmenším vozům. Internetové auto roku 2011 tak můžeme chápat i jako cenný zdroj informací o preferencích čtenářů našich titulů autoweb.cz, autotube.cz nebo iMOTOR."
Jan Fahoun, generální ředitel Limemedia, a.s., řekl: "Úspěch Internetového auta roku 2011 svědčí o tom, že jsme dokázali vyvinout atraktivní a srozumitelný koncept ankety, o jejímž výsledku rozhodla výhradně česká internetová populace. Blahopřeji všem oceněným výrobcům automobilů a děkuji partnerům ankety, bez jejichž podpory by nebylo možné projekt uskutečnit. Již dnes se těším na Internetové auto roku 2012!"
Generálním partnerem soutěže je společnost AAA Auto, hlavním partnerem Direct Pojišťovna. Mezi další partnery patří dovozce a prodejce ocelových a hliníkových kol Alcar Bohemia a půjčovna aut Dream-Cars. Na mediálním poli se hlavním partnerem stal portál sauto.cz a dalšími mediálními partnery lidovky.cz, ceskenoviny.cz, volny.cz, Radio Blaník, Radio City, Fajn Radio a Hitrádio Magic.

Výsledky ankety Internetové auto roku 2011

Název kategorie
Vítězný vůz
Počet hlasů

Auta pro rodinu
Ford C-MAX
9784
Auta pro radost
Audi RS5 Coupé
8744
Auta pro volný čas
Volkswagen Touareg
8830
Auta pro město
Citroen DS3
7032

Auta pro nejúspěšnější
Audi A7 Sportback
7016

Auta pro ženy - Top 5 podle hlasů od žen
Volkswagen Touareg
2744
Audi RS5 Coupé
2668
Audi A7 Sportback
2361
Ford C-MAX
2356
Kia Sportage
2279

Celkové pořadí - Top 5
Ford C-MAX
9784
Volkswagen Touareg
8830
Audi RS5 Coupé
8744
Kia Sportage
7223
Citroën DS3
7032

Výherci cen pro hlasující

Pořadí, Jméno a příjmení, Město, Tip, Datum hlasování, Cena
1. Jaromír Hejl, Smiřice, 9783, 7.3.11, SEAT Ibiza
2. Michael Vakoč, Praha, 9785, 18.3.11 Porsche 911 na víkend
3. Miroslava Očenášková, Ústí n. L,. 9783, 24.5.11, Kola z lehkých slitin
4. Jaroslava Kovaříková, Praha, 9786, 28.5.11, Kola z lehkých slitin
5. Milena Sedláčková, Havířov, 9781, 25.5.11, Kola z lehkých slitin

O společnosti Limemedia:
On-line vydavatelství Limemedia je jedním z největších internetových subjektů na českém trhu. Je součástí největší mediální skupiny Media Bohemia (s ryze českým kapitálem). V současné době provozuje a vyvíjí 17 internetových médií. Vydavatelství uvedlo jako první na český trh revoluční koncepci internetového magazínu, poskytuje streaming FM rádiím i firmám. Zaměstnává 40 internetových profesionálů a více než 50 externích spolupracovníků. Do portfolia Limemedia se řadí například portály living.cz, autoweb.cz, femina.cz, prochlapa.cz; ceskehry.cz či abradio.cz.

Další informace:
LIMEMEDIA, Jiří Červenka, tel.: 224 409 961, e-mail: jiri.cervenka@limemedia.cz, www.internetoveautoroku.cz